Vietinė SEO Optimizacija

Kaip jūs atradote mus? Tikėtina, kad mus radote pateikdami vietinę paiešką paieškos sistemoje. Vietinė paieška yra viena veiksmingiausių SEO įrankių. Vietinių paieškų sėkmingo konvertavimo rodiklis yra dvigubai didesnis negu nevietinių paieškų. Maždaug 30 % visų „Google“ sistemoje atliekamų paieškų yra vietinio pobūdžio ir intencijų. Prieš įsigydami tam tikrą paslaugą, praktiškai visi žmonės pirmiausiai apie ją ieško informacijos internete. Kitaip tariant, jeigu jūs atstovaujate vietinį ir (arba) regioninį verslą ir nesate išskiriamas pagal svetainės reitingus vietinio pobūdžio paieškose, tai jūs prarandate klientus, nes jie randa jūsų konkurentus pirmiau.

Universalus Meistras gali padėti jūsų verslui savo vietinės paieškos SEO optimizacijos patirtimi ir specializuotais įrankiais. Mes nuodugniai ieškome ir atvedame vietinius tikslinius klientus pas jus, norinčius įsigyti jūsų produktus arba paslaugas. Mūsų ekspertai daro tai, ką geriausiai išmano – užtikrina aukštą jūsų svetainės reitingą vietinės paieškos rezultatuose bei „Google Places“, „Google+ Local“ ir „Google Business“ sąrašuose. Būtina paminėti, kad paieškos iš mobilaus prietaiso sudaro didelę dalį vietinių paieškų. Todėl jūsų verslas privalo turėti prisitaikančio dizaino svetainę, kad galimi klientai galėtų peržiūrėti ją lengvai ir greitai.

Tikslumas leidžia „Google“ sistemai pateikti konkrečius paieškos rezultatus, tokiu būdu filtruodama tikslinius galimų klientų srautus. Rezultatas – geresnis paieškų ir konversijų santykis bei didesnė investicijų į raktažodžius grąža. Vietinės arba tikslinės geografinės paieškos optimizacija gali tapti jūsų verslo aukso skrynia. Mūsų ekspertai turi daug metų patirties šioje srityje ir įgūdžiai tik tobulėja, nes tai yra jų kasdienė veikla. Nesvarbu, ar jūsų verslas turi vieną smulkią atstovybę, ar kelis stambesnius filialus didžiausiuose šalies miestuose, negalima nepaisyti vietinės paieškos sąrašų.

Vietinė paieška yra vienas iš greičiausių būdų gauti didelę investicijų grąžą. Rezultatai pasiekiami greičiau, o konkurencijos – mažiau. Vietinė paieška yra tobulas sprendimas smulkaus ir vidutinio dydžio verslui, pardavinėjančiam produktus arba paslaugas tam tikrame mieste ir jo apskrityje. Kai kurie žmonės įprastai įtraukia vietines sąvokas kaip raktažodžius į bendras paieškas, norėdami jas padaryti patikimesnes ir tikslesnes. Šie žmonės bando surasti geriausią vietinį verslą, iš kurio galėtų įsigyti tam tikras prekės ar paslaugas.

Universalus Meistras išsiskiria iš kitų rinkoje esančių SEO agentūrų tuo, kad mūsų ekspertai gali greičiau, efektyviau ir geriau pagerinti jūsų svetainės reitingus. Nepamirškite, kad vietinės paieškos dažniau priveda prie konversijos. Lankytojų srautai yra mažesni, bet konversijų rodiklis yra aukštesnis, o tai sudaro didesnę investicijų grąžą. Vietinė paieška yra viena geriausių vietų tiek naujai įkurtai, tiek jau egzistuojančiai įmonei pradėti SEO optimizacijos procesą.

„Google Business“ rezultatai taip pat tapo vienu iš veiksmingiausių metodų galimiems klientams generuoti internete. „Google Places“ pasirūpina, kad tam tikras verslas ar vieta atsirastų aukščiau visų natūralios paieškos rezultatų įvedus tikslius geografinius objektus.

Mūsų ekspertai puikiai supranta, kaip „Google“ reitingų sistema rūšiuoja įmones ir įstaigas „Google Maps“ sistemoje, kuri taip pat išskiria tam tikrus verslus aukščiau visų natūralios paieškos rezultatų, ir tuo pasinaudodami galime garantuoti visapusę naudą jūsų verslui. Šių paslaugų sąrašai gali jums užtikrinti aukščiausius reitingus, nes jie yra lengviau pastebimi, įtraukia jūsų verslo vietą žemėlapyje bei pateikia kontaktinius duomenis.

Bet kas gali sukurti „Google Places“ profilį, bet, kaip ir bet kuris kitas paieškos rezultatas, tai vis tiek yra valdoma „Google“ sistemos algoritmo, kuris nusprendžia, kurios svetainės yra pateikiamos pirmose ir tolimesnėse vietose. Jeigu „Google Places“ reitingavimas būtų rytietiškas kovos menas, mes turėtume juodą diržą.

Vietinio verslo profilis

Verslo profiliai dažnai yra neįvertinami ir nepaisomi. Jeigu profilis tinkamai optimizuojamas, jis gali verslui suteikti keletą pranašumų, įskaitant ir aukštesnius vietinės paieškos reitingus. Vietinio verslo profiliai taip pat gali tikslingai nukreipti galimus klientus ir įprastai būna nemokami. Mūsų neįkainojamas indelis yra optimizavimas paieškos sistemoms. Tai įtraukia tūkstančius katalogų ir svetainių, kuriose galima viešai skelbti apie jūsų verslą. Be abejo, šiuose tinkluose jau yra tūkstančiais įmonių, su kuriomis tektų konkuruoti, bet bendradarbiaudami su mumis tikrai nepasimesite tarp kitų įmonių ir būtinai pasirodysite rezultatų sąrašų viršuje.

Vietinė SEO Optimizacija

  • vietinių paieškos sąvokų SEO reitingavimas;
  • reputacijos valdymas, įskaitant apžvalgų strategiją svarbiausiose vietinėse svetainėse;
  • verslo būvimo internete formavimas ir įtraukimas į „Google“, „Yahoo“ ir „Bing“ vietinių žemėlapių sąrašus;
  • jo įtraukimas į vietines paieškos sistemas;
  • paskirstymas į 25 vietines kategorijas.

SEO optimizacija sistemai „Google Places“

Kas yra „Google Places“?

„Google Places“ yra „Google“ įkurta vietinių verslų platforma, kurioje galima sukurti verslo profilį, galintį pasirodyti „Google Maps“ paieškos skiltyje. „Google Maps“ yra naudojamas sužinoti nuorodas, kaip nukeliauti nuo vieno taško iki kito. Jį galima rasti svetainės google.com viršutinėje dalyje. „Google Places“ sąrašai randami „Google“ paieškos sistemos rezultatuose, jeigu ieškote kokios nors vietos, kurią „Google“ sistema priskiria vietinio verslo kategorijai.

Paieška yra laikoma vietine, jeigu į paieškos sistemą įvedate sąvokas, kurios yra priskiriamos jūsų apylinkėms. Įprastai tai taikoma tokioms paslaugoms kaip sausas drabužių valymas, kinų maisto pristatymas į namus ir pan. Jeigu į paieškos sistemą įvesite raktažodžius „kinų restoranas vilniuje“, labai tikėtina, kad „Google“ paieškos rezultatų viršuje pateiks kinų restoranų Vilniaus mieste sąrašą. „Google Places“ sąrašai parodys konkretaus verslo pavadinimą, adresą, telefono numerį, paliktų atsiliepimų skaičių ir nuorodą į šio verslo „Google Places“ profilį.

Jeigu įvesite raktažodžius „kinų restoranas“, bet nenurodysite tikslaus miesto, tikėtina, kad „Google“ nustatys jūsų vietą pagal kompiuterio IP adresą ir pateiks sąrašą kinų restoranų jūsų vietovėje. Kitaip tariant, „Google Places“ yra vietinių verslų katalogas, kuriame pateiktos nuorodos, kaip nukeliauti iki tam tikro verslo, jo kontaktiniai duomenys ir atsiliepimai. „Google Places“ tiesiogiai konkuruoja su „Yelp“, „Citysearch“ ir „Yellow Pages“.

Ką „Google Places“ profilis parodo?

Jeigu pirmame „Google Places“ puslapyje asmuo paspaudžia ant nuorodos į „Google Places“ profilį, jis ar ji yra nukreipiami į tam tikro verslo profilį toje sistemoje. Profilio puslapis atrodo šitaip:

„Google Places“ profilyje pateikiama informacija:

  1. verslo pavadinimas;
  2. verslo adresas;
  3. verslo el. pašto adresas;
  4. verslo telefono numeris;
  5. vaizdai, kuruos gali įkelti bet kas;
  6. verslo figūrinės išnašos, pvz., kuponai, specialios akcijos, žinios ir pan.;
  7. verslo aprašas, pateikiamas verslo savininko;
  8. vaizdo įrašai, pateikiami verslo savininko;
  9. atsiliepimai, pateikti „Google Places“ sistemoje;
  10. verslo vietos žemėlapis;
  11. panašios ir susijusios vietos, t. y. „Google“ pateikia kitus verslus toje pačioje apylinkėje, kurie atitinka paieškos užklausos kriterijus.

Ar yra kitų vietinės paieškos katalogų?

Taip, jų yra šimtai. Daugelis verslų iššvaisto šimtus valandų bandydami sukurti profilius ir prašyti klientų palikti savo atsiliepimus apie suteiktas paslaugas arba įsigytas prekes vietinės paieškos kataloguose, kurių niekas nelanko. Tačiau tai yra paprasčiausias išteklių švaistymas ir nuostolinga laiko investicija. Šiuo metu egzistuoja maždaug 65 vietinės paieškos katalogai, kuriuose rekomenduotume sukurti profilį. Maždaug 10 jų turėtų sulaukti pakankamai dėmesio. Kiti 50 ar 60 katalogų bus nuorodos „Google Places“ sistemai. „Google Places“ ieško šių nuorodų visame internete, kad nustatytų vietinio verslo svarbumą. Pagrindiniai nuorodų šaltiniai yra vietinių verslų katalogai. Todėl yra labai svarbu tinkamai suformuoti profilius kataloguose. Tačiau savo pastangas ir laiką skirkite tik pagrindiniams 10 katalogų.

Keli iš šių pagrindinių 10 vietinės paieškos katalogų gali būti „Yahoo“, „Bing“, „Yelp“, „Citysearch“, „Yellow Pages“, ir „Thumbtack“.

Kodėl „Google Places“?

Kodėl „Google Places“ yra toks svarbus? Daugiau nei 85 % žmonių ieško vietinių verslų internete, todėl jeigu jūsų verslas nėra matomas „Google Places“ sistemos, tai jūsų konkurentai turi žymų pranašumą pritraukdami galimus klientus. „Google“ siekia sukurti didžiausią pasaulyje socialinį paieškos tinklą. Jie tiesiogiai puolė „Facebook“ išleisdami savo socialinį tinklą „Google+“, o dabar jau integravo „Google Places“ į šią strategiją.

„Google“ nustato didžiausią lankytojų kiekį, kurį sistema prilygina didžiausiam kiekiui jūsų verslo atliekamų pardavimų. Iki kol kita sistema perims pirmavimą šioje rinkoje, „Google“ privalo būti kiekvieno smulkaus verslo pagrindinė naudojama sistema. Jeigu lauksite, atsiliksite, o „Google Places“ rodo tik pirmus dešimt rezultatų pirmame rezultatų sąrašo puslapyje.

Kaip patekti į pirmąjį „Google Places“ puslapį?

Sėkmę užtikrina „Google Places“ profilis, turintis tinkamus sudedamuosius elementus. Tačiau tai nėra vienintelis veiksnys, kuris jums garantuos gerą verslo reitingą. Svarbių veiksnių, nulemiančių jūsų aukštą reitingą „Google Places“ sistemoje, yra keletas. Tai apima atsiliepimus, nuorodas į jūsų verslą, vietines žymas svetainėse, jūsų verslą mininčias svetaines ir jūsų populiarumą socialiniuose tinkluose.

„Google Places“ paketas:

  • „Google Places“ profilio sukūrimas;
  • profilio optimizacija;
  • profilio patvirtinimas;
  • nuorodų kūrimas „Google Places“ sąrašams;
  • svetainės optimizacija „Google Places“ sistemai;
  • raktažodžių nuorodų kūrimas;
  • socialinis žymėjimas;
  • atsiliepimų strategija ir valdymas;
  • vaizdo įrašų kūrimas;
  • vaizdo įrašų optimizacija ir platinimas.

Kodėl rinktis mus tvarkyti vietinio verslo SEO?

Mes žinome, kaip gerinti „Google Places“ profilio reitingą ir užtikrinti didžiausią sėkmės tikimybę. Universalus Meistras jau daug metų dirba su vietinio pobūdžio SEO ir sėkmingai pagerino visų klientų reitingą „Google Places“ sistemoje. Aukšto reitingo kriterijai nuolatos keičiasi, bet mes sekame visas su SEO susijusias žinias, kad visada galėtume užtikrinti didėjančius klientų srautus dėl tinkamai optimizuoto „Google Places“ profilio. Gera verslo klotis nėra sėkmės reikalas – nepraleiskite savo šanso užtikrinti sėkmę! Mes padėsime jums ne tik įgyti geresnį reitingą, bet ir pralenkti jūsų konkurentus, ir daugiau uždirbti naudojant „Google Places“.

SEO PaslaugosSEO OptimizavimasVidinis SEO | Išorinis SEO | SEO Straipsnių rašymas

Mūsų atsiliepimai

REVIEWS
5(based on 1 reviews)
  • Rinka US, klientai pradėjo mus rasti jau po 3 mėnesių! Pagarba. Donatas 02/23/2018

Skambinkite dabar