SEO Optimzavimas: 41 žingsnis į sėkmę – pasidaryk optimizacija pats!

Konkurencinė aplinka paieškų sistemose auga labai labai stipriai. Jeigu prieš 5 metus pirmame Google puslapyje buvo daugybė „neišbaigtų“ tinklalapių, tai dabar, 6 vietas iš 10 arba 9 užima „authority“ tinklalapiai, Lietuvoje tai būtų skelbiu.lt, senukai.lt, alio.lt ir t.t. Reklaminių skydelių kiekis didėja, todėl galima drąsiai teigti, kad Google tampa mokama paieškų sistema su keliomis nemokamomis vietomis. Nemokamos pozicijos ir nemokamas srautas tampa vis paklausesnis, todėl įmonės yra pasiryžusios investuoti daug pinigų, kad ilgalaikėje perspektyvoje būtų surasti. Tad  dažniausiai, tik geriausi tinklalapiai bus rodomi pirmame Google puslapyje. 

Ar Jūs nesate pirmame Google puslapyje? Tai reiškia, kad Jums iki rinkos lyderio vardo dar labai toli. 

Jeigu norite greitų atsakymų, kas gali kelti problemų su Jūsų tinklalapiu- rekomenduojame paskaityti mūsų sudaryta SEO optimizavimo planą. 

Atnaujinta: Šis SEO sąrašas buvo atnaujintas 2017 metais, kad būtų laikomasi tik geriausios SEO praktikos. Jeigu Jums jis pasirodys per sudėtingas, mūsų SEO paslaugos gali Jums padėti.

Kai  optimizuojate svetainę pritraukti didesnius lankytojų srautus, naudinga po ranka turėti SEO kontrolinį sąrašą arba planą, kad ne tik sutaupytumėte laiko, bet ir kad optimizacijos procesas būtų produktyvesnis. Todėl sudarėme detalizuotą  SEO optimizavimo kontrolinį sąrašą (atnaujintas ir pritaikytas vadovaujantis 2017 m. tendencijomis), kad galėtumėte gerinti savo svetainės reitingą paieškos sistemose ir pritaikyti tinkamesnius raktažodžius.

Tiesą sakant, tai panašiau į techninį brėžinį, tačiau bet kuriuo atveju jis jums tikrai padės, nesvarbu, ar esate naujai įkurtas, ar jau kelis metus rinkoje egzistuojantis verslas.

Jis taip pat yra SEO patikros sąrašas – juo galite patikrinti jūsų esamus rezultatus, kad galėtumėte stebėti savo progresą reitingo atžvilgiu.

Papildomai: norėdami atsisiųsti jūsų verslui pritaikytą 10 žingsnių kontrolinį sąrašą turinio ir vidinės rinkodaros strategiją ir tuojau pat padidinkti lankytojų srautus, galimus klientus ir pardavimų apimtis, išsiuskite mums emailą.

Pabaigoje taip pat rasite geriausius surastus vadovus ir šaltinius, pvz., SEO tikrintojus ir svetainių patikros įrankius, kurie ne tik palengvins jūsų darbą, bet ir praturtins jūsų žinias apie SEO gerinimą.

Prieš pradedant sąrašą, norėtume paminėti 3 2017 m. su SEO siejamas įžvalgas, į kurias tiesiog būtina atkreipti dėmesį:

  • Mobilieji prietaisai tapo daug svarbesni, nei jūs galite pamanyti, o paieškos atliekamos mobiliaisiais prietaisais dabar jau viršija paieškų kompiuteriais kiekį. Todėl jūsų svetainė privalo būti ne tik draugiška mobiliesiems prietaisams, bet ir visiškai gebanti reaguoti į juos. Iš pradžių kurkite svetainę, kurį būtų pritaikyta mobiliesiems prietaisams, o ne kompiuteriams. Taip, teisingai perskaitėte.
  • Pasinaudokite vaizdo įrašais. Vaizdo įrašai labiau įtraukia žmones nei įprastas tekstas, tad jeigu neįtrauksite vaizdo įrašų į jūsų rinkodaros strategiją, kad ir koks pobūdis tai bebūtų – ar verslas-verslui , ar verslas-vartotojui – jūs paprasčiausiai atsiliksite. Jeigu neatkreipsite dėmesio į vaizdo įrašų galią, gali tekti labai nusiminti.
  • Svetainės ir socialinis turinys susivienys. Kadangi paieškos sistemos dabar skiria daugiau pripažinimo socialiniams tinklams paieškos sistemų reitingavimo puslapiuose, ilgai nereikės laukti iki kol svetainių turinys ir socialinės medijos taps vienas ir tas pats. Netrukus jūsų socialinių medijų skelbimai taip pat bus reitinguojami raktažodžių atžvilgiu, taip kaip dabar yra reitinguojamos svetainės. Indeksavimas taps it viena rungtynių aikšte visoms platformoms.

Taigi, pereikime prie SEO kontrolinio sąrašo.

SEO Optimizavimas: kontrolinis sąrašas

Būtina paminėti vieną dalyką:  puslapio optimizacijos užduotys mažina grąžą. Kitaip tariant, jūs labai daug naudos gausite anksčiau laiko ištaisydami lengvas ir akivaizdžias klaidas, bet kai pradėsite taisyti technines ir mažiau pastebimas klaidas, jūs ne tiek naudos iš to gausite.

Tą turint omeny, nepamirškite karts nuo karto atsitraukti nuo darbų ir užduokite sau klausimą: ar jūsų laikas galėtų būti geriau panaudojamas atliekant kitus darbus, o ne taisant kiekvieną svetainės puslapių klaidelę? Atlikite kiek galite patys, o likusią dalį atlikite su ekspertų pagalba. Taigi, daugiau nebedelsiame! Pristatome išsamų 2017 m. SEO kontrolinį sąrašą.

Pradinė konfigūracija ir našumo bandymai

  1. Google Analytics: nustatykite Google Analytics ir pridėkite stebėjimo programą prie jūsų svetainės, kad galėtumėte matuoti svetainės lankytojų srautus ir kitus svarbius matmenis. Nurodymus, kaip įdiegti stebėjimo programą ir nustatyti pagrindinius tikslus bei lankytojų srautų ataskaitas, galite rasti čia: konfigūracijos puslapis ir „Google Analytics“ akademija. Taip pat egzistuoja keletas „Google Analytics“ alternatyvų: Clicky, KISSmetrics, ir Piwik.
  2. „Google“ žiniatinklio valdytojų įrankiai: pridėkite savo svetainę prie „Google“ žiniatinklio valdytojų įrankių, kad galėtumėte sekti paieškos užklausas, aptikti klaidas, saugumo problemas ir daugiau. Norėdami sužinoti daugiau, kviečiame paskaityti šį vadovą.
  3. Svetainės struktūra: Sukurkite XML svetainės struktūrą ir priduokite ją „Google“ žiniatinklio valdytojų įrankiams apdoroti.
  4. Robots.txt: sukurkite failą „Robots.txt“.
  5. Papildinys „WordPress SEO“: įkelkite ir įdiekite papildinį „WordPress SEO“, sukurtą „YOAST“. Norėdami išmokti naudotis papildiniu ir jį visiškai eksploatuoti, kviečiame perskaityti šį detalų vadovą. „YOAST“ sukurto „WordPress SEO“ atmainos: papildinys „All-in-one SEO pack“.
  6. Puslapio įkėlimo greitis: išbandykite savo svetainės greitį naudodami „Pingdom“ greičio matavimo įrankį. Naudokite tai kaip atskaitos tašką, kad galėtumėte palyginti greitį prieš ir po optimizacijos.
  7. Svetainės patikra: Išbandykite savo svetainę naudodami „Hubspot“ rinkodaros tikrinimo programą, kuri jums pasakys, kurioje pozicijoje jūsų svetainė yra prieš optimizaciją. Atsisiųskite rezultatus ir išsaugokite juos ateičiai, kad galėtumėte palyginti.

Kai atlikote visus aukščiau minėtus veiksmus, patariame pasižymėti jūsų SEO galimų klientų generavimo pastangas.

Pavyzdžiui, susikurkite lentelę, kurioje galėtumėte apskaičiuoti šias mėnesinių rodiklių reikšmes:

  • bendras unikalių lankytojų kiekis (naudotojai);
  • lankytojo konvertavimas į galimą klientą rodiklis (procentais);
  • galimo kliento konvertavimas į garantuotą klientą rodiklis (procentais).

Nors tai gali būti už tradicinio SEO kontrolinio sąrašo ribų, kuriuos šiomis dienomis įprasta matyti internete, pabrėžiame, kad šie rodikliai būtent ir formuoja (arba griauna) verslą. Atskaitos taško išsiaiškinimas prieš pradedant svetainės optimizaciją yra svarbi pažangos stebėjimo dalis.

Apskaičiuokite visus šiuos rodiklius kiekvieną mėnesį ir žinosite, ar jūsų pastangos atsiperka, ar ne.

Jeigu nieko gero, patikrinkite raktažodžius, į kuriuos telkiate dėmesį – gali būti, kad jie yra per daug konkurencingi arba kad jūsų svetainės struktūra ir vidinis SEO reikalauja daugiau darbo.

Nepraleiskite šio žingsnio. Sprendimų priėmimas neturint duomenų yra greičiausias kelias į pralaimėjimą.

Kai pasižymite duomenis, su kuriais lyginsite progresą, laikas susirasti raktažodžius.

Rekomenduojami įrankiai: „Google Analytics“ yra tobulas įrankis SEO progresui stebėti ir matuoti. Šiuo įrankiu lengva pradėti naudotis ir dauguma SEO ekspertų kreipiasi būtent į „Google Analytics“. Paspauskite čia, norėdami išmokti daugiau apie tai, kaip nustatyti „Google Analytics“.

Raktažodžių atradimas (raktažodžių paieška šiomis dienomis)

  1. Formuokite pirkėjų charakterį: pagalvokite, koks būtų jūsų idealus klientas. Kokios jo problemos ir iššūkiai? Kokių sprendimų jam reikia? Ko jūsų tikslinė auditorija ieško? Apie šiuos ir kitus klausimus būtina pagalvoti, kad galėtumėte suformuoti jūsų idealaus kliento įvaizdį ir sužinoti, koks turinys turėtų būti kuriamas, kad jį pritrauktumėte. Šis žingsnis yra būtinas, nes jis padeda suformuoti tvirtą pagrindą lankytojų srautams didinti.

Suderinkite šį žingsnį su tinkamų raktažodžių paieška ir turėsite sėkmę garantuojantį metodą. Šio klausimo neįmanoma aptarti glaustai ir paviršutiniškai, todėl rekomenduojame peržvelgti  Ellie Mirman skelbimą, įkeltą į „Hubspot“, kuris pateikia nemokamą pirkėjo charakterio šabloną, kuriuo galite pradžioje pasinaudoti.

  1. Naršykite siejamas paieškas: kai išsiaiškinate, ko jūsų idealus klientas ieško, keliaukite į „Google“ ir įveskite keletą raktažodžių arba raktinių frazių į paieškos laukelį ir paspauskite mygtuką „Enter“. Naudokite sistemos rekomenduojamus pasiūlymus bei pasiūlymus, pateikiamus paieškos rezultatų puslapio apačioje. Tokiu būdu sudarysite raktažodžių sąrašą.
  2. Praturtinkite raktažodžių sąrašą: pasinaudokite automatizuotais įrankiais, pvz., Google Keyword Planner, kad surastumėte dar daugiau raktažodinių frazių, į kurias galėtumėte sutelkti dėmesį. Šio straipsnio pabaigoje rasite daugiau raktažodžių įrankių, tiek mokamų, tiek nemokamų.
  3. Sukonkretinkite savo raktažodžių sąrašą: sudarę ilgą sąrašą galimų raktažodžių ir raktinių frazių, įkelkite juos į raktažodžių konkurencijos įrankį ir pašalinkite per daug konkurencingus raktažodžius – jie jus tik stabdys.
  4. Pasirinkite tikslinius raktažodžius: išfiltravę neaktualius ir per daug konkurencingus raktažodžius, turėtų būti lengviau pasirinkti tuos, kurie atitiktų tai, ko jūsų idealus klientas ieško, t. y. raktažodžius, kurie turi didelę tikimybę žymiai padidinti jūsų reitingus. Pasirinkti raktažodžiai arba raktinės frazės bus jūsų turinio esminė dalis. Būtent jie suteiks atsakymus į jūsų lankytojų klausimus ir pastatys jus į patikimo verslo poziciją, kas padeda užtikrinti, kad kitą kartą bus kreipiamasi į jus, o ne jūsų konkurentus.

Rekomenduojami įrankiai: Market Samurai yra it aukso kasykla – ši programinė įranga padės jums surasti turiningus ir lankytojų srautus didinančius raktažodžius. Paspauskite čia norėdami atsisiųsti „Market Samurai“ bandomąją versiją ir atraskite pelningus raktažodžius!

O kaip gi SEO kontrolinis sąrašas be instrukcijų, nurodančių kaip kurti turinį?

Kadangi jūsų pradinis atskaitos taškas pažymėtas ir jau pasirinkote tikslinius raktažodžius, dabar metas sutelkti dėmesį į kokybiško turinio kūrimą, kuris atitiktų jūsų auditoriją.

Turinys

  1. Sukurkite redakcinį kalendorių: naudodami jūsų naujai surastus raktažodžius ir pirkėjus, perskaitykite šį straipsnį apie redakcinio kalendoriaus kūrimą (autorius: Michele Linn) , kuris jums padės sutvarkyti jūsų turinio rinkodaros kampaniją ir ją padaryti efektyvesne.
  2. Pasinaudokite tendencijomis, kad rastumėte naujų intriguojančių temų: pasinaudokite Google Trends ir sekite su jūsų verslu susijusias madas ir tendencijas, raskite naujų minčių turiniui, keiskite esamą turinį ir geriau supraskite, ko jūsų idealūs klientai ieško.
  3. Naudokite tinklaraščių pavadinimų generatorius: naudokite tinklaraščių pavadinimų generatorius , kurie jums gali padėti sukurti pritraukiantį tinklaraščio pavadinimą ir tinklaraštyje skelbiamų straipsnių temų pavadinimus.
  4. Keiskite pateikimo metodą: kai paruošiate turinį, pagalvokite, kaip galėtumėte jį varijuoti, t. y. pateikite kaip garso arba vaizdo įrašą, pristatykite skaidres, PDF formatu ir pan.
  5. Sklaidos kanalai: taikykite skirtingus turinio sklaidos kanalus, nes tokiu būdu jūsų turinį pamatys daug daugiau žmonių. Daugiau informacijos apie sklaidos kanalus galite rasti čia.
  6. Turinio pakartotinis naudojimas: pasinaudokite jūsų anksčiau sukurtu ir paskelbtu turiniu – sukurkite tęsinius straipsniams, atnaujinkite informaciją, pristatykite informaciją jūsų naudai arba sujunkite kelis straipsnius į vieną, kad sukurtumėte naudingesnį informacijos šaltinį.

Kadangi dabar esate pasiruošę kurti turinį, pasirūpinkite, kad jūsų turinys dirbtų jums – optimizuokite rinkodaros strategiją taikydami raktažodžius, kuriuos radote ankstesniame etape.

Rekomenduojami įrankiai: Coschedule yra būtinybė, jeigu planuojate taikyti turinio rinkodaros strategiją jūsų verslui. Ji jums padės sutaupyti laiko, išlikti organizuotu ir geriau platinti jūsų sukurtą turinį. Paspauskite čia, norėdami atsisiųsti 14 dienų nemokamą ir jokios rizikos nesukeliančią bandomąją versiją.

Apie kitą sąrašo dalį galvokite, kai esate savo svetainėje.

Vidinis SEO optimizavimas

  1. Pavadinimo žymos: kiekvienam puslapiui ir straipsniui sukurkite unikalias pavadinimo žymas. Naudokite raktažodžius ar raktines frazes, kurias radote raktažodžių paieškos programomis. Ribokite raktažodžių ilgį iki 60 ženklų. Taip pat rekomenduojama pridėti savo prekės ženklo arba įmonės pavadinimą prie jūsų pavadinimo žymos, kad vartotojams lengviau būtų įsiminti jūsų prekės ženklą.
  2. Metaaprašai: vėlgi, naudodami jūsų pasirinktus raktažodžius ir raktines frazes, parašykite trumpą aprašą, apibūdinantį jūsų svetainę arba straipsnį. Pasirūpinkite, kad jis būtų ne ilgesnis nei 155 ženklų ir intriguojantis, kad lankytojai būtų pritraukiami prie jūsų turinio. Naudinga įterpti raginimą imtis veiksmo, pvz., paspauskite čia arba skaitykite daugiau.
  3. Nuolatinis saitas: geriausia taktika yra įtraukti jūsų raktažodžius, raktines frazes ir jų variacijas į svetainės adresą, jeigu tai įmanoma.
  4. Antraštės: tinkamas antraščių žymų pritaikymas leidžia paieškos sistemoms suprasti, apie ką jūsų svetainė. Pasirūpinkite, kad svetainėje būtų bent viena pagrindinės antraštės žyma, siejama su jūsų svetainės pagrindine tema ir pasinaudokite kitais antraščių stiliais, pvz., antrojo ir trečiojo lygio antraštėmis, jeigu tikslinga taip daryti.
  5. Vaizdai: įterpkite bent vieną vaizdą į savo turinį ir pasinaudokite raktažodžiais arba jų variacijomis kurdami vaizdų alternatyviąsias žymas. Taip pat patariama pavadinti vaizdo failą atitinkamais raktažodžiais prieš įkeliant jį į svetainę.
  6. Turinys ir jo apimtis: stenkitės pateikti bent 500 žodžių. Idealiausias variantas būtų 1 000 žodžių. Tačiau, atminkite labai svarbią taisyklę – jeigu galite tą patį pasakyti 400 žodžių, tuomet tuo ir apsiribokite. Neverskite savęs išpūsti tekstą, nes kokybė visada yra geriau nei kiekybė.
  7. Semantika: nevartokite tų pačių raktažodžių visur – vartokite sinonimus ir kitas frazes, kad paieškos sistemos suprastų, koks jūsų svetainės tikslas. Tokiu būdu taip pat išvengsite „Google“ pliaukštelėjimo per veidą už persistengimą optimizuojant.
  8. Svetainės struktūra: įsitikinkite, kad visos jūsų svetainės dalys yra prieinamos paspaudus ne daugiau nei 3 nuorodas skaičiuojant nuo jūsų pradžios puslapio. Kitaip tariant, peržiūrėkite jūsų svetainės struktūrą ir pasirūpinkite, kad jūsų lankytojai galėtų lengvai pasiekti visas svetainės dalis. Jeigu kurios nors dalys reikalauja daugiau nei 3 paspaudimų, keiskite svetainės struktūrą.
  9. Vidiniai saitai: naudokite vidines nuorodas straipsniuose, kad persiųstumėte skaitytojus į aktualias svetainės dalis. Daugiau apie vidines nuorodas galite rasti šiame „Moz“ straipsnyje.
  10. Nuorodos į aktualius šaltinius: naudokite išorines nuorodas, jeigu minite kitų svetainių turinį, ir įsitikinkite, kad naudojate atitinkamą vidinių nuorodų tekstą. Daugiau apie išorines nuorodas galite rasti šiame „Moz“ straipsnyje.

Kadangi jūsų svetainės SEO optimizacija dabar jau tinkamai sutvarkyta, turite pradėti ieškoti atgalinių nuorodų ir jomis gerinti savo svetainės kokybę, nes tai paieškos sistemoms parodo, kad jūsų svetainė yra patikima ir naudinga.

Rekomenduojami įrankiai: „Yoast“ sukurtas papildinys „WordPress SEO“ yra tinkamiausia vidinės SEO optimizacijos programinė įranga. Ją ne tik lengva naudoti, bet ir taip pat labai gerai pritaikyta SEO optimizuoti.

Išorinis SEO optimizavimas

  1. Konkurentų nuorodų profilio analizė: ieškodami naujų atgalinių nuorodų, pirmiausiai apžvelkite konkurentus ir sužinokite, kur jei randa nuorodas. Pasinaudokite „Moz“ konkurentų nuorodų analizės vadovu.
  2. Sukurkite nuorodų sąrašą: kai išsiaiškinate, kur jūsų konkurentai randa nuorodas, sukurkite nuorodų sąrašą atskirame dokumente, įtraukiančiame ne tik jų, bet ir jūsų pačių surastas nuorodas.
  3. Sukurkite klientų informavimo el. pašto raštą: kadangi dabar jau žinote, iš kur gausite nuorodas, susikurkite lengvai keičiamą el. laiško šabloną, kuriuo galėtumėte susisiekti su autoriais ir žiniatinklio administratoriais dėl atgalinių nuorodų taikymo galimybių.
  4. Atpažinkite esminius įtakingus asmenis: atlikite „Google“ ir socialinių medijų paiešką – ieškokite įtakingų asmenų jūsų profesinėje nišoje arba pramonės šakoje, su kuriais būtų galima užmegzti ryšius. Pasinaudokite jų tinklu savo tikslinei auditorijai didinti.
  5. Ieškokite egzistuojančio nesusieto turinio: ieškokite apie jus arba jūsų verslą parašyto turinio, kuris dar neturi atgalinės nuorodos į jūsų svetainę arba tinklaraštį. Susisiekite su autoriumi arba savininku ir paprašykite jų, kad jie galėtų sukurti atgalinę nuorodą į jūsų svetainę.
  6. Dalyvaukite diskusijose: forumuose ir diskusijų svetainėse ieškokite su jūsų pramone arba verslu susijusių temų ir dalyvaukite diskusijose. Atsakykite į tuos klausimus, į kuriuos galite atsakyti. Pateikite kokybiškus atsakymus ir paminėkite savo svetainę, kas gali padėti ieškantiems atsakymų rasti tinkamus sprendimus. Daugiau informacijos apie forumų rinkodarą galite rasti straipsnyje Kaip tinkamai dalyvauti internetiniuose forumuose (autorius Jason Falls).
  7. Nepripažinkite žalingų nuorodų: trumpai tariant, nepripažinkite nuorodų, kurios žemina jūsų reitingą. Rekomenduojame perskaityti šį straipsnį apie nepripažinimo įrankius. Autorius Neil Patel.
  8. Nuorodų tekstas: peržvelkite jūsų atgalinių nuorodų profilį, sužinokite, ar galite susisiekti su autoriais ir žiniatinklio administratoriais ir paprašyti jų pakeisti į jūsų svetainę nukreipiančių nuorodų tekstą į ką nors tinkamesnio. Būkite atsargūs su jūsų nuorodų teksto išsidėstymu. Perskaitykite straipsnį Nuorodų tekstas ir kaip išvengti per didelės optimizacijos (SEOBlitz).
  9. Aktualumas: peržvelkite egzistuojančias atgalines nuorodas, ar jos nukreipia lankytojų srautus į tinkamus svetainės puslapius. Gali būti, kad jie nukreipia lankytojus į pasenusį turinį, kuris nėra aktualus, arba jau esate pateikę atnaujintą naudingesnį turinį, bet kuris yra ir pasiekiamas kita nuoroda. Susisiekite su savininku ir paprašykite jų pakeisti.

To užtenka, kad užtikrintumėte geresnę išorinę SEO optimizaciją. Nuorodų formavimas praktiškai yra rankinis darbas, bet to negalima nepaisyti. Nuorodų niekas kitas nesudarys už jus, nebent turėsite nepriekaištingą turinį, bet tenka pripažinti – tai labai retas atvejis.

Kitas ir paskutinis žingsnis yra stiprinti jūsų pastangas naudojant socialinių medijų signalus.

Rekomenduojami įrankiai: „Moz“, visų su SEO susijusių dalykų lyderis, turi įrankių rinkinį, kuris jums padės maksimizuoti jūsų išorinio SEO optimizavimo pastangas. Norėdami sužinoti daugiau apie „Moz“ ir jų galingą įrankių rinkinį, paspauskite čia.

Socialinių medijų signalai

  1. Sukurkite aktualius profilius: pamąstykite, kuriuos socialinių medijų kanalus jums derėtų naudoti, kad pritrauktumėte daugiausiai idealių ir galimų klientų. Sutelkite savo pastangas būtent į šiuos socialinius tinklus. Norėdami gauti daugiau informacijos šia tema, rekomenduojame perskaityti tinklaraščio straipsnį pavadinimu SMM101 (autorius Albert Costill).
  2. Parenkite socialinių medijų stebėjimą: stebėkite socialinius tinklus ir sekite, kada žmonės ieško jūsų įmonės arba prekės ženklo, produktų arba paslaugų bei kitos aktualios informacijos. 
  3. Sudarykite socialinių medijų kalendorių: pasinaudokite vienu iš daugelio galimų socialinių medijų tvarkaraščių rengyklių ir iš anksto parenkite skelbimus tam tikram laikotarpiui.
  4. Sekite įtakingų asmenų ir aktualių socialinių tinklų paskyrų veiklą: ištirkite rinką, peržvelkite stambiausių rinkos žaidėjų veiklą ir bendradarbiaukite su jais, formuokite ryšį, kuris gali padėti jums praplėsti jūsų auditoriją.

To turėtų pakakti pradžioje, kad gautumėte pirmuosius socialinius signalus. Nepamirškite rankiniu būdu susisiekti su įtakingais asmenimis arba asmenimis, kuriuos minite savo turinyje, ir praneškite jiems apie skelbiamą turinį. Paprašykite jų pasidalinti jūsų turiniu, jeigu jiems jis patinka. Keletas el. laiškų ar tiesiogiai nusiųstų žinučių gali labai daug padaryti jūsų

SEO PaslaugosVidinis SEO | Išorinis SEOVietinis SEO | SEO Straipsnių rašymas

Mūsų atsiliepimai

REVIEWS
5(based on 1 reviews)
  • Šiuo SEO optimizavimo guidu galima savo agentūra atidaryti, šauniai padirbėta! Kamilė 02/23/2018

Skambinkite dabar